Algemene Leden Vergadering 2022
Datum: zondag 10 april 2022
Tijd: 10:00 - 13:00 uur
Algemeen inschrijfformulier voor diverse evenementen
Locatie:
Smaakidee
Barneveldsestraat 49
3927 CB Renswoude
Bijzonderheden:
Hét moment, waarop het bestuur verantwoording aflegt over het gevoerde beleid en ook hét moment om als lid invloed uit te oefenen op het wel en wee van onze club.
’s Middags staat er een toertocht gepland en omdat we eindelijk elkaar weer eens in persoon kunnen begroeten wil het bestuur daarom de deelnemende leden na de vergadering een lunch aanbieden om dat te vieren.
Daarom is het noodzakelijk om aan te melden, zodat voor “de Hooiberg” bekend is voor hoeveel personen ze het buffet kunnen klaar zetten.
De lunch (buffet) wordt je aangeboden door de Yamaha Diversion Club Nederland.
Hiervoor is het wel noodzakelijk dat je je aanmeld voor 7 april 2022
Alleen dan kan het buffet voldoende gevuld zijn om iedereen van een lunch te voorzien.
en het nuttigen van de Lunch bij Smaakidee te Renswoude
Klik op de knop "Deelnemen" en vul het formulier in:
1. Kom je met 2 personenen, vermeld bij "naam" ook de naam van deze 2de persoon.
2. Email adres
3. Selecteer toegangsbewijs 1 of 2
4. druk daarna op "voeg toegangsbewijs toe"
5. los het puzzeltje op (niet zo moeilijk) en vul je antwoord in, in de balk eronder
6. ga akkoord de de gegevens door de YDCN verzamelt mogen worden
7. Druk op de knop "OPSLAAN"
Alleen dan weten wij als organisatie voor hoeveel mensen we de lunch mogen verzorgen.
Programma:
10:00 uur | zaal open |
11:00 - 12:30 uur | Algemene Leden Vergadering 2022 |
12:30 - 13:30 uur | Lunch |
13:30 - 14:00 uur | Start toerrit |
14:00 uur | Zaal gesloten. |
Notulen 2021: Kijk hier voor het verslag van 2021. (inloggen)
Agenda:
agenda (4-12-2021) De agenda is nog niet vastgesteld en kan nog wijzigen. |
|
1. Opening vergadering | a) Welkomstwoord door de voorzitter. b) Vaststellen agenda. c) Mededelingen. |
2. Telling van het aantal stemgerechtenden | |
3. Ingekomen stukken | |
4. Notulen vorige vergadering | Kijk hier voor het verslag van 10-04-2021. (inloggen) |
5. Financiën | a) Verslag penningmeester v.h afgelopen jaar. b) Verslag kascontrole commissie v.h afgelopen jaar. c) Decharge. |
6. Jaarverslagen | a) Secretaris. b) Evenementen Commissie. c) Overige commissie(s). |
7. Bestuurs aangelegenheden |
a) Aftreden/aanstellen bestuursleden. |
8. Begroting 2022 | |
9. Vaststellen contributie 2023 | |
10. Rondvraag | |
11. Sluiting |
Bestuursleden:
Bestuursleden informatie vastgesteld (4-12-2021) Bestuursleden worden (sinds 2014) in principe gekozen voor een periode van 3 jaar. Na een volle periode van 3 jaar kan iemand zich herkiesbaar stellen voor een volgende periode. Voor 2022 ziet het schema er als volgt uit: |
||||
sinds | jaar | huidige functie | herkiesbaar ja/neen | |
Hans Vorrink | 2021 | 1 | Voorzitter | Neen / termijn 2021-2024 |
Marc Kitslaar | 2013 | 9 | Penningmeester | ja / termijn 2019-2022 herverkiesbaar |
Willem Zilverschoon | 2010 | 12 | Secretariaat / vice voorzitter |
Neen / termijn 2020 - 2023 |
Rik Nooter | 2018 | 4 | Algemeen bestuurslid | nee/ 2022 aftredend |
Henny Plant | 2018 | 4 | Evenementen & Alg. bestuurslid |
nee / termijn 2021-2024 |
Verslag: Stuur je verslag naar